menu
strategische merkontwikkeling en branding met 'attitude'
Triggered creëert
totale merkconcepten
van A tot Z
vanuit koppig,
ondernemend DNA.

the triggered blogs
& images,
all the 'mind matter' you need.

triggered bold blog #1

Trendgevoelig of tijdloos merk: een onmogelijk branding dilemma?
Wat zou Wes Anderson erover denken?

Een dilemma. What to do? Kiezen voor een trendy of tijdloos merk? Je wil een merk dat inspeelt op de trends van vandaag, doet wat 'trending' is lang voor alle early adopters er erg in hebben … Anderzijds, je merk dient de tand des tijds moeiteloos te doorstaan. Check!

Aan de hand van het Triggered merk onderzoeken we of je je werkelijk in zo’n schijnbaar onhoudbare spreidstand moet manoeuvreren. (Maar nee gij! Auch!)

triggered bold blog #1

Trendgevoelig of tijdloos merk: een onmogelijk branding dilemma? Wat zou Wes Anderson erover denken?

Een dilemma. What to do, kiezen voor een trendy of tijdloos merk? Of course, je wil een merk wilt dat inspeelt op de trends van vandaag, doet wat ‘hip’ is lang voor alle hipsters er erg in hebben … On the other side, je merk dient de tand des tijds moeiteloos te doorstaan. Check! Aan de hand van een case study - ons eigenste Triggered merk - onderzoeken we of je je werkelijk in zo’n schijnbaar onhoudbare spreidstand moet manoeuvreren. (Maar nee gij! Auch!)

Blog #2

About Wes Anderson and the Triggered Branding

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.sectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.