menu
strategische merkontwikkeling en branding met 'attitude'
Triggered creëert
totale merkconcepten
van A tot Z
vanuit koppig,
ondernemend DNA.

the triggered blogs
all the 'mind matter' you need

triggered blog #1

Trendgevoelig of tijdloos merk: een onmogelijk branding dilemma?
Wat zou Wes Anderson erover denken?

Een dilemma. What to do? Kiezen voor een trendy of tijdloos merk? Je wil een merk dat inspeelt op de trends van vandaag, doet wat 'trending' is lang voor alle early adopters er erg in hebben … Anderzijds, je merk dient de tand des tijds moeiteloos te doorstaan. Check!

Aan de hand van het Triggered merk onderzoeken we of je je werkelijk in zo’n schijnbaar onhoudbare spreidstand moet manoeuvreren. (Maar nee gij! Auch!)

triggered bold blog #1

Trendgevoelig of tijdloos merk: een onmogelijk branding dilemma? Wat zou Wes Anderson erover denken?

Een dilemma. What to do, kiezen voor een trendy of tijdloos merk? Of course, je wil een merk wilt dat inspeelt op de trends van vandaag, doet wat ‘hip’ is lang voor alle hipsters er erg in hebben … On the other side, je merk dient de tand des tijds moeiteloos te doorstaan. Check! Aan de hand van een case study - ons eigenste Triggered merk - onderzoeken we of je je werkelijk in zo’n schijnbaar onhoudbare spreidstand moet manoeuvreren. (Maar nee gij! Auch!)

triggered blog #2

Over merkconsistentie en merkflexibiliteit ten tijde van chaos.

‘Het enige wat zeker is, is dat niks nog zeker is.’ Voor mens, merk en meer is deze pandemie een interessante uitdaging.

Enne, het einde is nog niet in zicht. Sinds maart zijn we plots met z’n allen flexibeler dan een octopus. We verdienen dan ook de gouden medaille voor instant aanpassen en weer doorgaan.

Als ‘the way ahead’ geblokkeerd werd, sloegen we linksaf. Hup, op zoek naar alternatieve wegen.

Een boeiend en vermoeiend proces. En opvallend, voor sommige merken was dat aanpassen én tegelijkertijd stabiel blijven als een vuurtoren in de storm, heel wat makkelijker dan voor andere merken. Waarom? Ontdek het hier.

triggered blog #3

Branding bloopers: 3 missers bij merkontwikkeling die je wil vermijden

Een nieuw merk in de markt zetten? Dat is anno 2020 toch een piece of cake? Logootje kiezen, frisse kleurtjes selecteren. In de sjakos! Helaas: als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook. Zin om als nieuwkomer de markt te veroveren. Nice, we feel you! Vermijd deze branding bloopers.

Blog #2

About Wes Anderson and the Triggered Branding

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.sectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.