menu
strategische merkontwikkeling en branding met 'attitude'
Triggered creëert
totale merkconcepten
van A tot Z
vanuit koppig,
ondernemend DNA.

we do
different

- Wil je nieuwe merkverhaal met x-factor de wereld insturen?
- Weet je dat een sterke merkontwikkeling je investering meer dan waard is?
- Wil je boven het maaiveld uitsteken?
- Ben je koppig ambitieus?

Kies voor Triggered als je gelijkgezinde sparringpartner, met een VIP, one-to-one aanpak en een out of the ordinary resultaat.
Do different. Don't blend in.

Je weet waar je aan begint. Triggered hanteert geen uurtje-factuurtje.
Kies één merkformule. Ontvang één factuur.

Bekijk de onderstaande merkformules. Interesse? Bel of mail.
Blijf je getriggered? Dan sturen we je de offerte met de 3 merkformules op met een heel gedetailleerd overzicht. What you get.

Jij kiest.
Let's do epic shit.


voor elke attitude,
de juiste
merkformule

merkformule #1
take away branding

— 1. DNA-analyse onderneming van wortel tot kruin

Zet je schrap. Tijdens het diepte-interview van 3 uur, vullen we samen je DNA in van wortel tot kruin. Triggered vraagt honderduit naar je diensten, producten, concurrenten, USP's, opportunititeiten, bedreigingen, missie, visie, tendenzen in je markt, je waarden, het gevoel dat je wil nalaten bij je klant, ... net zolang tot onze honger naar info gestild is. Check, op naar de volgende stap.

— 2. Take away merkconcept & strategie

Je ontvangt je merk DNA document, het beruchte merkconcept: voorstel(len) voor je nieuwe naam, nieuwe tagline, nieuwe look en feel, merksfeer, tone of voice copywriting. Goed om weten: Triggered stelt enkel merknamen voor die ook echt helemaal beschikbaar zijn als domeinnaam en ook als uniek merk kunnen gedeponeerd worden. Of course! Ja, ze zijn zo zeldzaam als een unicorn geworden. If you find one, you touched gold!

— 3. Take away logo, huisstijl en huisstijldragers

Hooray! Na the deep denkwerk krijgt je merk nu vorm. Je ontvangt 3 logovoorstellen en huisstijlsimulaties. In 3 fasen selecteren we samen jouw enige en unieke logo en huisstijl die perfect aansluit op je DNA. We overleggen, discussiëren en kloppen eens op tafel als het nodig is. Done. 't Gaat vooruit. Jade ontwerpt nu je finale huisstijldragers: visitekaartje, briefpapier, factuurpapier en e-mailhandtekening. Up to the next.

— 4. Take away brand toolbox, een ‘brandleiding’ voor life!

Tot zover. Je wil nu zelf verder aan de slag met je logo en huisstijl. Je stapt ermee naar een webdeveloper, je laat drukwerk ontwerpen door een bevriende grafisch ontwerper, een collega die wel van wanten weet ontwerpt een affiche ... Voor je het weet treedt er vervuiling op, is je merk niet meer consistent en niet meer herkenbaar. Yes, you need a brand toolbox, waar alle partijen, intern en extern, eigenhanding mee aan de slag kunnen. Deze brand toolbox is gevuld met je bedrijfswaarden, missie en visie van je bedrijf, tone of voice, handige templates waarmee je je merk zelf wereldkundig maakt, toelichting over de gewenste tone of voice van je merk, criteria, do’s en dont’s voor je merkbeelden. Je vindt er ook de do’s en de dont’s van het gebruik van je logo, tagline, afstanden, kleuren, in terug. En natuurlijk alle bronbestanden.

merkformule #2
total branding

— 1. DNA-analyse onderneming van wortel tot kruin

We vallen niet in herhaling, je leest het in de trigger take away merkformule. We vragen je dus het hemd van het lijf.

— 2. Trigger total merkconcept, merkstrategie en merknaam.

Altijd met grote ogen overhandigen we je DNA merkdocument met total brandconcept, merknaam, merkstrategie, voorstel look & feel, tone of voice copywriting ... en nog veel meer. Want, jahaaa, we vonden voor jou een gouden unicorn. De rest, lees je ook hiernaast ;-).

— 3. Trigger total logo, huisstijl en huisstijldragers

Logo, huisstijl en huisstijldragers. Yep, je merk krijgt vorm. How we do it? Je leest het in het take away pakket.

— 4. Trigger total brand toolbox. Slagroom op de taart!

De kers op de taart, de brand toolbox uit het trigger take away pakket, een 'brandleiding' voor het leven. Of course. Waarom een brand toolbox?! In het kader van het behoud van je merkconsistentie, in samenwerking met alle interne medewerkers en externe leveranciers, is het voor alle betrokken partijen belangrijk te begrijpen dat je huisstijl, je logo niet je merk is, maar een belangrijk component in je algemene merkstrategie. Ze vinden er je brand story in terug, brand values, en nog veel meer...

— 5. Trigger total website!

Your gate to the WorldWideWeb. Uiteraard, jij wil een website die zit als een maatpak. Eentje met 6 pagina's, meer kan ook op aanvraag. Valérie is intussen de tel kwijt hoeveel websites ze mee op de kaart zette. Ze weet als geen ander dat er heel wat strategisch denkwerk kruipt in het vertalen van je merk in een website die zit als een maatpak. We starten met de websitestructuur en de wireframes. Dan over naar Jade voor het splendid websiteontwerp. De contentmarketeer/copywriter neemt de honneurs waar voor de teksten en SEO optimalisatie. Dan leggen we het neer bij de juiste programmator, eentje waarvan we weten dat hij zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt, binnen de vooropgestelde deadline en budget. De chemie in de samenwerking speelt een belangrijke rol voor het resultaat. Intussen ruim getest en goedgekeurd.


My, my, wat ziet je nieuwe merk er totally kant en klaar uit. Elk detail op de juiste plaats. Proficiat. Go conquer the world, of start gewoon in België.

merkformule #3
tastic branding

— 1. DNA-analyse onderneming van wortel tot kruin

Van wortel tot kruin, van kruin tot wortel. Aan het einde van deze meeting ben je werkelijk uitgevraagd ;-). This was the deep denkwerk. Fun is coming now. Je leest alles over deze fase in de take away merkformule.

— 2. Trigger tastic merkconcept, merkstrategie en merknaam.

Hahaaa, the moment we've all been waiting for. This is your unicorn, let's make a difference, very out of the ordinary. Qué? Juist, in het trigger take away lees je er alles over.

— 3. Trigger tastic logo, huisstijl en huisstijldragers

Logo, huisstijl en huisstijldragers. Yep, je merk krijgt vorm. How we do it? Je leest het in het take away pakket.

— 4. Brand toolbox for life!

Waarom een brand toolbox?! In het kader van het behoud van je merkconsistentie, in samenwerking met alle interne medewerkers en externe leveranciers, is het voor alle betrokken partijen belangrijk te begrijpen dat je huisstijl, je logo niet je merk is, maar een belangrijk component in je algemene merkstrategie. Ze vinden er je brand story in terug, brand values, en nog veel meer...

— 5. Trigger tastic website!

Let's do this. Er is nu geen houden meer aan. Mogen we jouw unicorn nu ook het woordwijdeweb induwen? Juist, je leest het in het trigger total pakket hiernaast.

— 6. Whoop, whoop, a photoshoot!

In het kluwen van fotografen, stylistes, visagie, ... de juiste vinden? Een uitdaging! Been there, done that. Triggered zocht het ideale fotografieteam voor je uit, en vond het.

"Waar het op een set om draait is de hele chemie van het team. De fotograaf, de styliste, de visagiste moeten op elkaar ingespeeld zijn. Elkaar voelen, vertrouwen, aanvullen en positief bijsturen. De chemie in het team levert mooie en vaak onverwachte resultaten op."

Triggered schrijft het regiedraaiboek van je fotoshoot set per set uit. Zoekt de juiste locatie, cast de ideale modellen. Het Triggered-team organiseert, coördineert. Geen detail ontsnapt ons. We zijn tenslotte, je merkbewaker van dienst. Een merk in beeld brengen? Het lijkt makkelijker dan het is.

don't start branding, before thinking.

Nog ver voor je aan je logo en huisstijl begint, is er heel wat denkwerk aan de winkel. Doe jezelf een plezier, vraag het e-document 'Do's before branding' aan. De toekomst van je onderneming is het meer dan waard.

the triggered journey


what's this
brand toolbox
all about?

Authentieke en sterke merken zijn wel degelijk consistent, maar niet statisch. Een goed gebouwd merk laat beweging toe. Triggered geeft je daar met deze brandbox, die je bij elke merkfomule ontvangt, alle tools voor in handen. De brand toolbox is gevuld met je bedrijfswaarden, missie en visie van je bedrijf, tone of voice, handige templates waarmee je je merk zelf wereldkundig maakt, toelichting over de gewenste tone of voice van je merk, criteria, do’s en dont’s voor je merkbeelden. Je vindt er ook de do’s en de dont’s van het gebruik van je logo, tagline, afstanden, kleuren, in terug. En natuurlijk alle bronbestanden.
BOCOK-1
The best design projects are the ones where people broke the rules ...

wanna start branding? embrace your
stubborn dna.

Maak kennis met een aantal koppige merken.
Klik op de onderstaande beelden.