menu
merkstrategie & branding
met 'attitude'
be one big, bold brand

meet the triggers

Valérie - merkstrateeg, merkbewaker, coördinator, zaakvoerder
Valérie is een kritische bevrager en strategische sparringpartner voor kmo's die willen groeien. Adviseert vanuit een helikoptervisie en graaft zich snel en efficiënt in het DNA van ondernemingen. Een goed verstaander die maar een half woord nodig heeft. Ze legt het juiste steeds stukje briefing, bij de juiste expert neer. Niet meer, niet minder. Big believer van efficiënt werken.

Groot liefhebber van esthetiek in al haar verschijningsvormen. Fan van waarachtige, enthousiaste en gedreven ondernemingen. Strategisch merkontwikkelaar by day, merkbewaker by night.
Jade - expert vormvertaler, grafisch designer
Jade is een enthousiaste betrokken grafisch designer, ze levert ontwerpen op ver buiten de comfortzones. Ze heeft een neus voor design & details en weet een merkstrategie perfect te vertalen in logo en huisstijl. Ontwerpt kleurrijk en verfrissend. Designs what makes you smile.

Een reisgrage durver die weet wat er reilt en zeilt. Neemt zijpadjes zonder te verdwalen. Is vindingrijk en pittig efficiënt.
Fotografie? Da's chemie!
In het kluwen van fotografen, stylistes, visagie, ... de juiste vinden? Een uitdaging! Been there, done that.
Triggered zocht het ideale fotografieteam voor je uit, en vond het.

"Waar het op een set om draait is de hele chemie van het team. De fotograaf, de styliste, de visagiste moeten op elkaar ingespeeld zijn. Elkaar voelen, vertrouwen, aanvullen en positief bijsturen. De chemie in het team levert mooie en vaak onverwachte resultaten op."

Valérie schrijft het regiedraaiboek tot in detail, set per set uit. Zoekt de juiste locatie, cast de ideale modellen. Ze organiseert, coördineert, overziet en stuurt bij waar nodig. Geen detail ontgaat haar. Ze is tenslotte, je merkbewaker van dienst. Een merk in beeld brengen? Het lijkt makkelijker dan het is.
charlie-firth-1597905-unsplash
Styling - Props en tops!
img-7614
"Het zit hem in de details!" Een waarheid als een koe bij merkontwikkeling en fotografie. De Triggered-styliste zoekt en verzamelt alle accessoires die je merkboodschap versterken. Een heus aan en af geloop tijdens de fotoshoot met props en tops. Maar geloof ons, it's all worth it!
Websiteprogrammatie - your gate to the WorldWideWeb
Valérie is intussen de tel kwijt hoeveel websites ze mee op de kaart zette. Ze weet als geen ander dat er heel wat strategisch denkwerk kruipt in het vertalen van je merk in een website die zit als een maatpak. We starten met de websitestructuur en de wireframes. Dan over naar Jade voor het splendid websiteontwerp.

De contentmarketeer/copywriter neemt de honneurs waar voor de teksten en SEO optimalisatie. Dan leggen we het neer bij de juiste programmator, eentje waarvan we weten dat hij zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt. Ook daar speelt de chemie in de samenwerking een belangrijke rol voor het resultaat. Intussen ruim getest en goedgekeurd.
schermafbeelding-2019-06-11-om-213248_1249

download de strategische vragenlijst 'do's before branding'

Nog lang voor je aan branding denkt, dient je onderneming eerst een pak strategische vragen te beantwoorden. Download deze strategische vragenlijst, ontdek zo het ware DNA van je onderneming. Enkel zo ga je gestructureerd op weg naar je nieuwe merk. De toekomst van je onderneming is het meer dan waard.

sterk in
zijwaarts denken

Triggered, da’s nauwkeurig, strategisch, analytisch vermogen en commercieel inzicht. Sterk in omdenken.

Triggered bike

Valérie:
"Echte merken zijn niet vrijblijvend, ze inspireren. Triggered creëert merken die iets met je doen. De Triggered-merken zijn merken die connecteren, emotioneren, merken die beroeren. Het slechtste wat je kan overkomen is dat je merk inert is, niemand beroert!”

Jade:
"Bij strategische merkontwikkeling/branding telt werkelijk elk detail. De echte uitdaging voor onze klant-ondernemers start na de merklancering. Bewaak je merk als een soldaat. Voeg geen tierlantijntjes toe. Hou je merk zuiver. Ontvangers verdragen geen inconsistenties. Het doet afbraak aan je merkboodschap."

All the inspiration you need.

Latest
bold
blogs