menu
merkstrategie & branding
met 'attitude'
be one big, bold brand

Hole to another universe.
Come on in.

/swfiles/body/image

Duo merkanalyse & merkstrategie workshop: Ampersand en award winning podcast Werk & Leven

Anouck Meier, zaakvoerder van Ampersand, is politicologe en voormalig business lawyer die haar toga aan de haak hing om onderneemster te worden. Als notoir feministe helpt ze, met haar kick-ass online marketing courses, andere onderneemsters verder op weg.

Kelly Deriemaeker en Anouck Meier zijn co-hosts en zaakvoerders van Werk & Leven, één van de meest populaire podcasts in Vlaanderen. Kelly en Anouck lanceerden de life-changing online course 'Tijdsbazen'.

Kortom twee 'fast forward' bedrijven die groeiden aan lichtsnelheid en door die snelheid intussen het spoor wat bijster waren met vele eerder gelanceerde submerken. Als trouwe fan van deze twee feministische dames beet Triggered zich met plezier vast in deze complexe merkanalyse. Een uitgebreide merkstrategie workshop vond plaats in Gent.

Samen bouwen aan een 'future-proof' merkarchitectuur! Hoofd- en submerken, netjes op hun plaats in de merkpiramide.

Heb jij ook een bedrijf net zoals dat van Kelly en Anouck, met een sterk hoofdmerk en meerdere subbrands? Geraak je wel eens in de knoei daarmee in communcatie en branding? Triggered ziet het vaak opduiken en helpt weer orde op zaken te zetten. Samengevat zijn er een viertal merkarchitecturen die je kan hanteren. Enne, er is er maar eentje juist voor jouw bedrijf.

Triggered adviseerde de 'branded house' merkarchitectuur voor zowel Ampersand en Werk&Leven, suggereerde treffende slogans, predikte over merkingrediënten en hoe die te gebruiken en analyseerde ook mogelijke uitdagingen voor de toekomst. De rest is intussen geschiedenis.

Anouck en Kelly volgen intussen elk hun eigen ondernemerspad. Anouck lanceerde intussen met 'Ampersand Rebel Rants' een tweede succesvolle podcast en paste alle Triggered merktips en trics feilloos toe. Twee sterke dames met een beloftevolle toekomst.

Wil jij ook samen ontdekken welke merkarchitectuur voor jouw bedrijf de beste fit is? Wil je je merk DNA eenvoudig in kaart laten brengen, hanteerbaar voor alle medewerkers in je bedrijf? Let's meet.